Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2013, 09:47   #7
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T1m Bekijk bericht
Het gebied is nog wat roze rood. @AnthonieH: Thx voor je advies. Afgelopen weekend heb ik toch maar even mijn vrouw op pad gestuurd om camouflage te halen. Dat is prima gelukt. Zij hebben daar ook meer kijk op denk ik. Ze heeft een spulletje meegenomen dat je met een soort van kwastje aanbrengt en wat eigenlijk de hele dag blijft zitten. Eenmaal gecamoufleerd zie je niets meer van het roze. Het gebied als geheel zie je natuurlijk wel, omdat het haar dunner is dan het haar bovenop. Dat valt niet te camoufleren. Maar goed, het is niet anders.
Gisteren weer naar kantoor geweest. De collega's die het niet wisten hebben er niet op gereageerd. Ik weet niet of ze het niet hebben gezien of dat ze uit een soort beleefdheid hun mond houden. Maar goed, zolang zij er niet over beginnen doe ik dat ook niet.
De irritatie op het achterhoofd is minder geworden. Ik kan nu ook slapen zonder paracetamol en dat is wel zo prettig.
Voor de rest niet zo veel te melden eigenlijk. Het gebied herstelt langzaam maar voorspoedig. Het rode zal nog wel even blijven verwacht ik.
Ik stuur vandaag de foto's naar Prohair. Ben benieuwd of zij er nog iets op te zeggen hebben.
Wat ik me afvraag is of wat je nu ziet lijkt op het uiteindelijke resultaat. Het gebied eheeft namelijk minder dekking dan mijn andere haar. Er zitten ook simpelweg minder haren. Verandert dit nog? Wie weet hier antwoord op?
Ik zal mijn fotoalbum nog even updaten.
De irritatie op je achterhoofd is normaal. Bij mij was het vorige week echt pijnlijk en heb het onderdrukt met paracetamol. Deze week (13 dagen post) jeukt het alleen nog..

Over de dekking.. weet wat je dekking is per m2? Als het goed is heeft PH dit aangegeven op het voorstel.
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe
Harbour is offline   Met citaat reageren