Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2013, 10:52   #9
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T1m Bekijk bericht
Het gebied herstelt langzaam maar voorspoedig. Het rode zal nog wel even blijven verwacht ik.
Ik stuur vandaag de foto's naar Prohair. Ben benieuwd of zij er nog iets op te zeggen hebben.
Wat ik me afvraag is of wat je nu ziet lijkt op het uiteindelijke resultaat. Het gebied eheeft namelijk minder dekking dan mijn andere haar. Er zitten ook simpelweg minder haren. Verandert dit nog? Wie weet hier antwoord op?
Ik zal mijn fotoalbum nog even updaten.
Bij mij bleef het rode wel drie maanden zichtbaar, maar ik moet eerlijk zeggen dat bij mij de haarlijn nog net iets dichter ingeplant was (60 grafts per cm2). Hoe dichter de inplant, hoe langer de huid nodig zal hebben om te herstellen, denk ik.

Wat je op dag 20 ziet kun je niet vergelijken met het eindresultaat. Je huid is donkerder en bobbelig, wat het beeld vertekent. Bovendien zijn er waarschijnlijk al getransplanteerde haren uitgevallen (ik had er op dag 20 bijna niet één meer over) en met wat pech ben je ook een deel van je oude haren kwijt door shockloss. Dat kunnen wel enkele tientallen procenten zijn.

Erg veel slechter dan nu zal het er niet uit kunnen zien.

Over een paar weken beginnen de shockloss-haren wel weer terug te groeien. En vlak daarna komen ook je getransplanteerde haren terug. De komende 2 maanden worden het zwaarst, maar daarna gaat de vooruitgang bij de meesten ineens heel snel.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren