Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2016, 23:43   #23
rumere1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2015
Berichten: 27
Geslacht:
6 maanden na HT

Zo ik vind het wel eens tijd worden om te delen hoe het er na ruim 6 maanden uitziet. In de afgelopen maanden heb ik niks op dit forum geschreven omdat ik naar mijn idee ook niet veel te melden had. Uiteraard hield ik elke dag in de gaten hoe mijn haargroei verliep maar wist eigenlijk niet wat ik er dan over moest melden. Ik heb na de HT in augustus 2015 mijn haar nog 1 x kort geschoren ik meen ergens in september en heb het sindsdien laten groeien. Ik ben er heel erg blij mee dat ik niet meer `kaal` ben. Dat houd voor mij in dat ik geen inhammen meer heb en mijn haar weer gewoon lang kan laten groeien zonder dat rare plukje wat altijd een beetje verloren op mijn voorhoofd hing, als mijn haar dan wat langer werd zag het er als snel niet meer uit en liet ik het weer kort knippen. En nu hoera mijn aanzicht is weer die van mijn jongere jaren haha. Ook de kruin begint meer en meer dicht te groeien. Ik heb van dokter Eberson begrepen dat de kruin altijd langer duurt dan de rest dus ik verwacht wel dat het nog voller wordt daar achterop, ik ga er eigenlijk vanuit dat het dichtgroeit. Op enkele foto´s die ik vandaag (ook in het album) geplaatst heb kun je zien dat het voorop niet zo dicht en vol begroeit is, en dat is wel iets wat me enigszins is tegen gevallen. Ik ben nu ruim 6 maanden verder en verwacht voorop niet veel haargroei meer erbij. Ik had wel verwacht dat het dichter begroeit zou zijn, geen idee of mijn verwachtingspatroon te hoog is maar je ziet van dichtbij toch wel een erg groot contrast tussen wat bij geplant is en datgene wat er al zat. Ik kan die minder volle delen nu goed verbergen doordat mijn haar nu lang is en ik de overige haren die eromheen groeien zo stijl dat het over de minder volle delen valt. Uiteraard ben ik me er erg bewust van dat het zo is en zal het een ander veel minder snel opvallen maar toch, als mijn haar nat is, dus ook bij regen, dan zie je het verschil wel heel erg duidelijk. Ik ben benieuwd of andere dat ook zo ervaren na hun HT. Ikzelf heb de indruk dat er nog genoeg ruimte is waar ook nog grafts geplaatst hadden kunnen worden en dat er misschien toch wat te weinig geplaatst zijn. Ik zal het er zeker nog met dokter Eberson over hebben. En heel vreemd maar echt niemand die er niets van af weet dat ik een HT heb laten doen heeft er ook maar wat van gezegd. Het valt anderen gewoon niet op. Degene die er wel van op de hoogte zijn die vinden het er goed uit zien en vinden het absoluut een verbetering. Niet dat er iets echt mis was met hoe het vóór die tijd was, maar dit maakt me toch een aantal jaren jonger en ik voel me er absoluut prettiger bij, die inhammen paste gewoon niet bij mij. Als het nou nog wat voller zou zijn dan zou het wat mij betreft helemaal af zijn. Al met al ben ik natuurlijk wel erg blij met mijn nieuwe look.
rumere1 is offline   Met citaat reageren