Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2008, 04:55   #298
nimzon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2008
Berichten: 1
Hoi, ik ben dus ook een jongen van 20 jaar die vandaag in de bewakingsbeelden in de supermarkt wat kale plekjes op me kruin zag zitten. Thuisgekomen heb ik een foto gemaakt en ik zag dat ik inderdaad kaal begin te worden bovenop me hoofd. De laatst tijd begon ik ik me al zorgen te maken over de inhammen die ik een beetje begon te krijgen maar het zag er nog wel normaal uit enzo. Ik zit dus nu denk ik de beginfase van mijn kaalwordingsproces .

Ik heb hier dus heel erg de pest in en vind het dus heel erg want ik hecht ook best wat waarde aan me uiterlijk enzo en ben bang om oud te worden. Toevallig ben ik pas gestopt met roken en ben weer gaan sporten, ik heb me nu al helemaal voorgenomen om heel gezond te gaan leven. Heb in mijn tienerjaren behoorlijk slecht geleefd ook.

Maar in ieder geval. Mijn toestand is nu nog niet heel erg tis niet zovan hej die is kaal aan het worden. Ik heb nog wel een volle haardos. het is alleen die plekjes in me kruin en die inhammen waarvan ik geneens zeker wist dat het inhammen waren. Maar goed ik vrees het ergste.
Ik las hier al een beetje in dit topic en jullie hebben het over middeltjes enzo met bijwerkingen (mismaakte kinderen ). Dat ik zie ik allemaal niet zo zitten. Had ook al die website van Hairfusion gezien maar jammergenoeg las ik hier dat dat oplichterij was.

Maar goed kunnen jullie mij vertellen wat ik allemaal zou moeten doen om niet (verder) kaal te worden en dus zo goed mogelijk mijn haardos te behouden? (zonder dat ik middeltjes moet gebruiken met bijwerkingen?)

alvast bedankt..
nimzon is offline   Met citaat reageren