Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2019, 20:33   #28
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Jarenlang stabiel is waarschijnlijk een verdienste van de finasteride. 2,5 jaar geleden gestopt min 14 maanden is 16 maanden. dat is veel te kort om te bepalen of iets stabiel is. Dan herstart de uitval door aantasting pas.

Mijn samenvatting van dit verhaal zou zijn:

1) 1,5 jaar voor de behandeling gestopt met finasteride.
2) De aantasting van het bestaande haar komt weer langzaamaan op gang.
3) Meneer ondergaat een behandeling voor de kruin voor verdichting.
4) haarverlies van de bestaande haren komt verder op gang
5) het nieuwe haar is in plaats van gekomen, in plaats van erbij.

waar je deze behandeling ook uit zou laten voeren, dit is in theorie een onhaalbare zaak. Je had in jouw geval beter wat langer kunnen wachten dan 16 maanden om te kijken wat stoppen met finasteride voor jou zou betekenen.

De kliniek kan overigens toch een scan doen van de hoofdhuid om een inschatting te maken wat de hoeveelheid grafts is in verhouding tot het oorspronkelijke haar ?
Aanstaande juni ben ik exact 3 jaar gestopt met Finasteride, dus het is in feite iets langer dan 2,5 jaar.
Het was niet echt een verdichting van de hele kruin. Had een soort van ''U'' vorm in mijn kruin dat leeg was en deze is nog steeds leeg. Ik had alleen in het midden haar en daarom heen was het leeg. En dit is na de behandeling nog steeds hetzelfde. Ik heb foto's van mijn kruin vanaf 2015 en deze zien er precies hetzelfde uit als die van vandaag, in het midden van de kruin heb ik haar en erom heen niets. Wat jij dacht dachten ze in de kliniek ook, maar toen ze alle foto's zagen wisten ze ook meteen dat de behandeling niet heeft aangeslagen en dat mijn haar ook zeer stabiel is.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren