Los bericht bekijken
Oud 22 december 2006, 13:11   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Beste Tiuri,

Heel erg bedankt voor je enorm goed voorbeeld wat je hier voor elkaar bakt. Is AntonieH ook voorzien van een voorbeeldje.

Ten eerste zet je een zelfverzonnen titel boven deze thread die naar mijn inzicht alleen tot doel heeft mijn posting belachelijk te maken.
In de overzichtslijst lijkt het dan of ik deze thread geplaatst heb, wat niet waar is. Ik heb ook niet deze titel verzonnen.
Je ziet weer een complottheorie die er niet is. Ik heb met oprechte bedoelingen een titel proberen te verzinnen die de lading zo goed mogelijk dekt. Als ik je post goed begrijp is dit ook precies wat je bedoelt: er is geen ruimte voor threads over alternatieve oplossingen. Als dit niet klopt, geef dan ajb zelf een titel die je vindt kloppen en ik verander het.

Citaat:
Ten tweede heb ik niet geschreven over een specifieke moderator, maar jij voelt je blijkbaar verantwoordelijk. Ik vind niet dat ik een moderator moet beoordelen omdat ik ervan uitga dat jullie een doordacht beleid doorvoeren. De moderator die de andere moderator zijn gang laat gaan zie ik evengoed meewerken aan het beleid. Misschien dat de ene moderator nooit posts edit en de andere wel, dat maakt niet uit. Mijn kritiek richt zich dan ook niet zozeer op een persoon, bijvoobeeld jou, maar op het algemene beleid, onacht wie dat uitvoert.
Ik ben simpelweg de enige actieve moderator in M/H, dus het kan naar niemand anders gericht zijn.

Citaat:
Ook leg je ernstig de nadruk op het feit dat ik een probleem zou hebben met het samenvoegen van threads, wat geheel niet waar is.
Ik ben juist voor het samenvoegen van threads, maar zou dit ook graag zien gebeuren in de 205 threads die het woord finasteride in de titel hebben. Reeds eerder schreef ik hier een commentaar op, waar jij ook op hebt geantwoord, maar er is nooit iets aan gebeurt. Het is dus gewoon niet waar dat ik de moderatoren, dus ook jou, er nooit op gewezen heb.
Zie hier:

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...575#post103575

Vele finasteride threads gaan over exact hetzelfde.
Ongeacht dat jij voor deze belachlijke titel hebt gekozen was het mijn doel een bijdrage te leveren aan het feit dat er met 2 maten gemeten wordt.
En dat kan ik alleen maar beamen omdat simpel gezegt de finasteride threads een onoverzichtlijke brei vormen, terwijl de, volgens jou, veel minder belangrijke en minder effectieve alternatieve methodes wel onder een noemer geplaatst worden.
Aangezien je zelf al zegt dat finasteride het beste en meest gebruikte middel is, zou het beleid van jullie moderatoren toch moeten zijn om juist hier hoogste prioriteit te scheppen en de threads samen te voegen tot een kleiner aantal eenduidige threads. Dit om een duidelijke richting te vormen
voor de mensen die hier graag wat over willen lezen, maar niet in staat zijn uren op het forum rond te hangen en vaak niet weten waar te zoeken door alle titel-hits die bijvoorbeeld het woord finasteride oplevert.
Inderdaad heb je dit voorbeeld al eerder genoemd, en ik heb toen ook uitgelegd waarom uitgerekend de threads waarin fina te koop wordt aangeboden, een uitzondering vormen. Ik kan al deze threads makkelijk samenvoegen tot één thread, maar heb daar bewust niet voor gekozen omdat dan elke keer die oude posts waarin fina te koop wordt aangeboden opnieuw naar boven komen als iemand wat nieuws post in die thread. Met andere woorden: threads waarin fina te koop wordt aangeboden hebben maar een hele korte actualiteitswaarde en die laat ik liever wegzakken dan dat ze keer op keer opnieuw naar boven in de lijst komen. Dit zijn dus de enige threads die ik niet samenvoeg. Of heb je nog voorbeelden van andere threads over finasteride die makkelijk kunnen worden samengevoegd?

Ik heb trouwens goed nieuws voor je. In de toekomst krijgen we de nieuwe forumindeling en dan zal er een aparte 'koopjeshoek' worden ingericht als nieuw subforum, dan staan deze threads dus niet meer tussen de andere threads over medicijnen en dat is wellicht een oplossing voor jouw probleem.

Ik doe verder erg mijn best om het aantal topics over fina zo klein mogelijk te houden, daarom ben ik ze ook duidelijker gaan categoriseren door middel van rechte haken. Als je zoekt op [finasteride] in plaats van 'finasteride' zul je zien dat het aantal threads over dit middel klein en overzichtelijk is. Dat is dus ook precies het doel van deze rechte haken: de zoekfunctie kan zo beter gebruikt worden.

Verder blijf je volhouden dat de discussies over alternatieve methoden op één hoop worden gegooid. Ik doe dit simpelweg niet, en ik heb ook nog geen linkje gezien naar deze mysterieuze new age-thread in het subforum M/H, dus dit blijft een loze beschuldiging waar niets van klopt.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 22 december 2006 om 13:22
Tiuri is offline   Met citaat reageren