Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2012, 10:58   #11
Mike47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2012
Berichten: 13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Hoewel Hasci in Nederland 2 klinieken heeft en ze schijnbaar lange wachtlijsten hebben zijn er maar weinig Hasci klanten die hier posten over hun ervaring. Erg vreemd en geen idee wat de reden er van is.
Ik heb er vorig jaar een behandeling van 1000 grafts gehad. In eerste instantie was ik tamelijk positief. Behandeling en verdoving is bij hun pijnloos. Ik zag er na de behandeling meteen toonbaar uit : nix geen zwellingen (door prednison tabletten die ze mee geven) en nix bloederig.
Ze claimen dat het grootste deel van de haren meteen door groeit en niet eerst uit valt. Dat was bij mij niet het geval. Schat dat max 20 % is blijven staan. Bij andere klinieken begint de haargroei na ongeveer 3 maanden. Dit duurde in mijn geval veel langer. Na een half jaar begon het. Het waren superdunne haren. Net spinnewebben. Het heeft echt wel tot 10-11 maanden geduurd eer ze iets dikker werden. Nu 1 jaar en 4 maanden na behandeling zijn de door Hasci getransplanteerde haren nog steeds fijner van structuur dan de andere haren. Wellicht heeft dit te maken met het feit (beweren zij) dat zij slechts deel van de haarwortel transplanteren en dat daardoor die haarwortel minder sterk is. Ook denk ik dat doordat Hasci fijnere naalden gebruikt zij voornamelijk single grafts oogsten. Ook hierdoor is de dekking minder dan bij mijn eerdere haartransplantaties. Ik ben overigens in Maastricht geweest. Gho is aanwezig geweest bij het consult. Hij heeft de haarlijn getekend en ook de gaatjes zelf geprikt. Het overige werk : oogsten en plaatsen is door technicians gedaan. Gho vertelde mij tijdens de behandeling dat hij verwachte dat ik een erg mooi resultaat zou krijgen.

Toen ik een aantal maanden geleden op controle ben gegaan wilde Gho nix weten over kritiek. Hij vond het er prima uitzien en hij wilde wel opnieuw 1000 grafts plaatsen uiteraard tegen betaling van volledige som.

Het zal duidelijk zijn dat ik niet opnieuw zou kiezen voor Hasci.

Misschien hebben andere mensen betere ervaringen maar helaas lees je er hier nauwelijks over. We hebben wel regelmatig gelezen dat er bekende nederlanders naar toe gaan zoals Gerard Joling (onlangs voor de 2de keer kruin laten doen) Frans Bauer en Peter van der Vorst. Gerard Joling ziet er redelijk goed uit maar gebruikt enorm veel toppik. Maar Bauer en van der vorst....zie nauwelijks verbetering.

Indien ze jou 4 behandelingen aangeraden hebben ben je dus 4 jaar onder de pannen aangezien er bij hun steeds een jaar tussen de behandelingen moet zitten. Wellicht nog langer ivm wachttijden. Dan nog eens wachten op resultaat. Je bent dan 5 jaar verder.... Ik zou daar denk ik geen zin in hebben.

Beste Kruger,

Dank voor je reactie !!!

Ik begrijp niet zo goed waarom jij als goede klant niet geholpen wordt als je duidelijk te dun haar hebt. Wil Hasci je geen korting geven op een nieuwe behandeling? Ik bedoel, ze zijn helemaal niet flexibel?

Dit is een beetje het probleem van het hele verhaal, Hasci zeggen dat ik mooie resultaten ga krijgen, terwijl mijn chirurg die mij na het ongeluk behandeld heeft aangeeft dat je nooit meer haar kunt laten groeien op een plek waar een vleeswond heeft gezeten en nu geen goede doorbloeding is. De litteken was echt een vleeswond waar je de schedel kon zien...... het is nu 2 jaar geleden en gelukkig is het vrij mooi geworden en ik het gevoel dat ik er beter niets aan kan doen omdat niemand je uiteindelijk een mooi resultaat kan garanderen. Als je daarnaast aangeeft dat ik ook nog tussen de behandelingen een jaar moet wachten dan ben ik er wel 6+ jaar mee bezig.....
Mike47 is offline   Met citaat reageren