Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2014, 09:48   #18
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Soms kriebelen mijn handen wel eens en wil ik die mensen een mailtje sturen om te zeggen dat ze veel en veel en veel te veel betaald hebben en dat ze dat type hw maar eens moeten googlen zodat ze zien dat ze hen elders voor minder dan de helft hadden kunnen kopen. Tot nu toe heb ik dat maar niet gedaan. Omdat ik mij er beter niet mee kan bemoeien. Het zijn hun zaken. Maar ja.. aan de andere kant.. Als ze een volgende keer een hw nodig hebben weten ze wel dat ze goedkoper kunnen shoppen.. Lastig.

Die mensen denken echt dat dit de normale prijzen zijn als ik zo door de regels heen lees.

En wat dacht je van 1000 Euro voor dat Ellen Wille haarwerk op Marktplaats? Er is niet eens een foto bij gezet van het haarwerk zelf. Ja, wel van het type, maar niet van het hw dat ze kwijt wil. Er staat een foto bij van het hw in een andere kleur. Die raakt ze zo aan de straatstenen nog niet kwijt.

Daar trapt niemand in mag ik hopen.

Er stond vorige week ook een synthetisch haarwerk te koop. Op het plaatje zag het eruit als poppenhaar. Heel vaal en droog. Het zag eruit als dat haar dat je op die speelgoed poppenhoofden ziet. Mevrouw wilde het verkopen als echt 100% Europees haar. Op het plaatje zag het er al nep uit. Het was van het merk Monnalisa.
Ze wilde er geloof ik minstens 400 euro voor hebben omdat ze altijd mutsjes droeg en hwm zelf nooit gedragen had. Maar er wel 750 euro of zoiets voor betaald had. Bij een officiele haarwerker.

Ik ben eens op dat merk gaan googlen en zag dat het wen van origine Spaans merk ia voor synthetisch haar en sommige haarwerken zijn van human hair. Let wel! Geen Europees haar maar behandeld goedkoop Aziatisch haar.
Ik denk dat ze welvwist dat ze niet helemaal eerlijk was, omdat ze de advertentiekop later aangepast heeft naar 100% human hair. Wat het volgens mij ook niet is. Maar goed. Niemand bied omdat het er gewoin gelukkig op het plaatje erg nepperig uit ziet.

Ik zal eens kijken of ik die advertentie nog kan vinden.
Je zult maar onbekend zijn en erin trappen.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 12 oktober 2014 om 10:00
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren