Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2014, 07:13   #25
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Ik denk dat Salvamia dat wel doet. Dat informeren.

Hij bedoelt dat de Chinese internetleverancier het haarwerk als een 'echte' Gisela Mayer of wat dan ook verkoopt. En dan blijkt het in werkelijkheid een goedkope imitatie te zijn. Terugsturen is zo duur dat je dat niet doet. Daar gaan die leveranciers al vanuit. En Nederland is toch lekker ver weg. Een claim indienen bij Paypal of CC maatschappij vanwege imitatie is dan de stap die je kunt zetten om je geld terug te krijgen. Moet je hem vaak wel eerst terugsturen. Maar dan heb je wel je geld terug. En dat krijg je terug. Zeker als je een haarwerker ter keuring inschakeld. Desnoods nog een onafhankelijke extra.

Bij mensen die een haarwerk verkopen, via Marktplaats, knippen velen de label eruit omdat hij kriebelt. Als je een kaal hoofd eronder hebt dan kun je er last van hebben. Doe ik ook al heb ik alleen plekken.

Maar je hebt gelijk. Wie zegt dat de pruik uit die doos komt en wie zegt dat het een origineel hw van een bepaald merk is. Kan ook imitatie zijn.

Ik denk dat je goed moet opletten bij welke leverancier je koopt. Is het een betrouwbare? Je kunt eerst de recencies googlen. Veel zogenaamde Engelse of Amerikaanse bedrijcen blijken gewoon Chinese bedrijven te zijn die doen alsof ze in Europa of Amerika zitten. Dan weet je dat je een citroen krijgt.

Of prijzen vergelijken van Nederlandse bedrijven en dan persoonlijk komen kijken passen. Kun je op zicht bestellen? Kun je retourneren? Dat soort dingen.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 16 oktober 2014 om 07:17
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren