Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2014, 16:58   #39
Marc82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2014
Berichten: 93
Geslacht:
Ik begrijp uiteraard je haast.

Goede haarklinieken zijn er genoeg! Ik ben zelf behandelt bij ABC kliniek in Veltdoven. Ik vind dat een fijne kliniek zowel tijdens als voor de behandeling en ook qua nazorg tot nu toe (recent behandelt). Ik heb ook diverse consulten gehad bij andere klinieken. Alleen vond ik de inlichtingen te mager of voldeed niet aan mijn wensen.
Kortom tot nu toen ben ik tevreden met ABC zonder dat ik de eindresultaat ken. Veel positieve reacties op de site te lezen, ook over andere klinieken.
Alleen bekijk van te voren wat je wel en niet wil, zoals FUE of Fut behandeling.

Het verschil tussen Minoxidil en Noxidil is het volgende, laatstgenoemde is nieuwer en duurder en schijnt geen tot nauwelijks bijwerkingen te kennen ipv Minoxidil. Mooi site, prohair, goedeshampoo.nl..

Persoonlijk zou ik geen finasteride oid gebruiken ivm bijwerkingen en prijs. Als je dat geld uitspaart over een paar jaar dan heb je een mooi deel van een HT gespaard. Tevens is een HT blijvend en de het bespaarde haar van medicatie kan tijdelijk zijn. Mij is verteld dat geen enkel pil of lotion zorgt voor meer haar zoals je vaak voor ogen hebt (in een keer haar op een kale plek).

Je kan altijd proberen om je haar te mm met een tondeuse om te kijken hoe het staat. Heb genoeg verhalen gelezen en zelf ervaren dat een kort kapsel best goed kan staan. Het litteken is wellicht te camoufleren.

Maar voor een HT ben je al gauw tussen de 4000 en de 7000 euro kwijt, houd er rekening mee. Qua shampoo vindt ik persoonlijk Revita shampoo prima.
Marc82 is offline   Met citaat reageren