Los bericht bekijken
Oud 23 mei 2009, 17:33   #51
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John18 Bekijk bericht
Het is gewoon zelfmedelijden, dat besef ik zelf ook wel. En ook dat ik waarschijnlijk goed overdrijf. Het is niet alsof mensen me nu als Quasimodo achterna gaan zitten, mijn zelfbeeld is gewoon naar de klote. Durf helemaal niks meer en dat irriteert me, ik geniet nergens meer van.

Ben gewoon erg benieuwd hoe andere mensen in een soortgelijke situatie hierop reageren of gerageerd hebben. Beetje groepstherapie
Met alle respect natuurlijk maar ik vind wel dat je lichtelijk aan het overdrijven bent. Je bent (erg) vroeg kalend maar dat hoeft je nergens van te weerhouden. Om je looks te verbeteren kan je nog zoveel doen, je kan trainen, je kan regelmatig een zonnebank nemen, je kan je cool kleden. Ontwikkel gewoon een eigen stijl waarin jij gewoon goed past, als je jezelf dan cool vindt vinden anderen dat ook en kraait geen haan naar je haar. Enige wat ik wel wil zeggen is dat je het niet moet overdrijven. Je wil niet dat mensen denken "Oh gut, die jongen is kalend en probeert dat te compenseren met allemaal maffe tierlantijntjes."

Later kan je met eventuele haartransplantaties of wat er dan mogelijk is kijken of je daar dan ook nog verbetering in kan brengen.

Kalen is geen keuze maar bij de pakken neerzitten wel, eentje waarvan je zeker weet dat je er niets mee opschiet.
Tato is offline   Met citaat reageren