Los bericht bekijken
Oud 10 november 2006, 12:31   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Meer overzichtelijke informatie op HaarWeb.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik denk dat de Webmaster zelf hier het beste op kan reageren.
Dat zal ik dan bij deze doen.

Op de eerste plaats : bedankt Groe3845 voor je suggesties aan ons! HaarWeb is er vóór jullie en dóór jullie. Ik kan niet genoeg blijven benadrukken dat jullie suggesties en (constructieve) feedback voor ons erg belangrijk zijn. Door je wensen uit te spreken kun je als HaarWeb-lid een grote invloed uitoefenen op de inhoud én functionaliteit van HaarWeb.

Nu terug naar je suggesties : ik ben het geheel met je eens. De informatie waar jij om vraagt moet ook in mijn ogen zéker in de toekomst op HaarWeb verschijnen.

Even wat achtergrond-informatie: In januari 2007 zullen wij onze forumsoftware gaan upgraden, waardoor het mogelijk wordt voor ons om HaarWeb te voorzien van een nieuwe forum-indeling. Op dit moment hebben wij 2 hoofdrubrieken : 'Haarproblemen' en 'Oplossingen' waaronder alle haarziektes en hun oplossingen vallen. Dit wil ik veranderd zien, zodat elke haarziekte zijn eigen rubriek krijgt. Dit zal de overzichtelijkheid en mogelijkheden op HaarWeb voor onze leden en bezoekers aanzienlijk verbeteren.

Naast dat het HaarWeb Forum stevig onder handen wordt genomen, willen wij HaarWeb uitbreiden met een aanvullende website. Per aandoening (Alopecia Areata, Alopecia Androgenetica, Hirsutisme, Trichotillomanie) zullen er omvangrijke webpagina's opgezet gaan worden om onze leden beter te kunnen voorzien van alle mogelijke informatie omtrent hun aandoening. De informatieve pagina's op de HaarWeb Site zullen dan meer gescheiden worden van de discussies in het HaarWeb Forum. Vanzelfsprekend zal alles zoveel mogelijk aan elkaar gelinked gaan worden, alleen zullen de gegevens (discussies en informatie) van locatie verschillen.

Wat wij nu in ons hoofd hebben m.b.t. de informatie op de nog te ontwikkelen websites is het volgende:
  • [Info]
    Op de 'Info'-pagina's kunnen wij algemene informatie kwijt omtrent de betreffende aandoening. Hetgeen jij aandraagt in je suggesties zou hier bijv. goed kunnen passen.
  • [FAQ]
    Op de 'FAQ'-pagina's verzamelen wij Veel Gestelde Vragen die onze leden hebben gesteld in de betreffende forums.
  • [ABC]
    In het 'ABC' vind je het Haarwoordenboekje terug. Per aandoening zijn wij van plan een Haarwoordenboekje/ABC te ontwikkelen.

Wellicht dat de bovenstaande punten gecombineerd gaan worden op de een of andere manier, maar daar zijn we nog niet uit. Maar 1 ding is zeker : een stappenplan zoals jij aandraagt wil ik zéker erin opnemen!

Als jij -en dat geldt voor elk HaarWeb-lid (!)- ons hierbij behulpzaam kan zijn dan erg graag!

Groetend,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren