Discussie: FUT vs FUE
Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2008, 14:59   #72
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Mmm, je hebt voor jezelf een extra drempeltje ingebouwd waardoor je het kaalscheren nog veel minder ziet zitten dan gemiddeld.

Ik denk dat het vermogen te veranderen sterk leeftijdsgebonden is. Ik zie mensen op jongere leeftijd veel vaker van haarstijl wisselen. Een jongere collega van me heeft net weer in een opwelling de tondeuze door zijn haar gehaald. Weg lang krullend kapsel. En in de bus terug van mijn skivakantie zat ik naast een heel nest jonge gastjes die voor de leut allemaal een scheermes over hun hoofd hadden gehaald. Die hoefden zich ook geen zorgen te maken over het verbergen van inhammen en zo

Na hun dertigste blijven de meeste mannen zo lang mogelijk hangen bij het kapsel uit hun jonge jaren en veranderen ze alleen als dat kapsel echt onmogelijk is geworden door haaruitval (en zelfs dan soms nog niet )
Wat je hier beschrijft klopt. Veel vrienden van mijn leeftijd wisselen vaak van kapsel en ik doe dat, als een van de weinigen, niet. Waar deze drempel vandaan komt weet ik alleen niet.

Het volledig kaalscheren is echter een ander verhaal; niemand die ik ken laat zich volledig kaalscheren. Dat is dus nog een brug verder...
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren