Los bericht bekijken
Oud 28 december 2008, 22:26   #63
miraatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 5
Hoi,
ik wil reageren op verhaal mbo Trainshair.


Ik ben een vrouw van 27 en heb heel mijn leven al een tamelijk hoog voorhoofd gehad.Dat verborg altijd met een pony.Maar sinds 2 jaar werden mijn haren steeds dunner bovenop,dus kon het niet meer verbergen.Toen besloot ik een haartransplantatie te laten doen bij Trainshair.Zou zouden een stripje haar weg halen aan de achterkant,en de haren transplanteren naar het voorhoofd.3 cm werd mijn voorhoofd verlaagd.Ik betaalde 5000 euro voor ingeveer 1200 grafts.Bij het advies gesprek hebben ze me zo ingepalmd,dat ik meteen een maand later al een afspraak maakte voor de transplantatie.Er werd gezegt dat 1 behandeling genoeg was en dat het niet pijnlijk zou zijn.Ik zou worden behandeld als een prinsses........De operatie was pijnlijk,vooral toen ze de verdovingspuiten zetten bij mijn slapen.Toen besloten ze de vloeistof er wat langzamer in te spuiten...niet pijnlijk meer.Toen ze me aan het behandelen waren,werd er op elke vraag die ik stelde over de behandeling,noncharlant gereageerd als of het ze niet interreseerde wat ik dacht of vroeg.Was echt blij toen de transplantatie na 4,5 uur voorbij was.Maar toen begon de ellende eigenlijk pas.De eerste weken zag ik er niet uit.Verdovingen gingen zakken,opgezwollen ogen,korsten op de wond.Maar dat was van tevoren wel gezegd,maar niet dat het zo erg zou zijn!Sommige haren bleven zitten,andere vielen uit.Na 3 maanden begonnen de haren door te komen.De haren die zijn blijven zitten zijn al 1 a 2 cm.Dus was echt een verschrikkelijk gezicht.Sommige plaatsen haar,elders stoppeltjes.Mijn huid is nog steeds rood en en pijnlijk(Na 5 maanden)ben na 3 maanden terug geweest of het normaal was dat mijn hoofdhuid zo rood bleef.Er werd toen gezegt dat dat nog wel even zou duren,maar dat het goed kwam.
Ik voel me al 5 maanden lelijk en ga het liefst de deur niet uit.Als ik dat al doe,draag ik een pet.Lijkt net of er een paar plukjes haar op mijn voorhooft zijn geplakt.Ben nu sinds de transplantatie nergens meer geweest.Zit niet lekker in mijn vel,heb last van paniekaanvallen en maak me elke dag zorgen over mijn haar.Of het wel goed komt en hoe ik er uit kom te zien.Wanneer ik weer eens zonder pet de deur uit kan en wanneer ik weer mijn oude leventje op kan pakken.Ben echt doodongelukkig en heb spijt dat ik de transplantatie heb gedaan.Misschien als alles uiteindelijk goed komt dat ik er anders overdenk...maar dat is nog maar de vraag.Ben als de dood dat ik nog een operatie moet,omdat de dichtheid niet voldoet aan mijn verwachtingen.Als dat zo is ,loop ik nog een jaar voor schut. Na alles wat er gebeurt is.Voor iedereen die de zelfde behandeling als mij(voorhoofd verlagen) wil laten doen zeg ik:denk goed na,je zult een jaar rond moeten lopen met een pet/doek op je hoofd.Want je ziet er echt verschrikkelijk uit!!!!!En het is echt niet goed voor je ego,word er heel onzeker van.

Groetjes miranda

Laatst gewijzigd door Henk; 18 januari 2009 om 21:02 Reden: Op verzoek van poster.
miraatje is offline   Met citaat reageren