Los bericht bekijken
Oud 28 december 2008, 22:34   #65
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Geen mooi verhaal, Miranda, je heb het werkelijk niet getroffen. Het is jammer dat je ons nu pas treft, maar ik hoop toch dat je nog wat hulp kunt vinden om het draagbaarder te maken voor jezelf.

Bij 3 centimeter verlagen met 1200 grafts hadden we hier vantevoren wel kunnen aangeven dat je waarschijnlijk nog wel eens voor een verdichting zou moeten gaan. Maar misschien heb je mazzel en is het resultaat dalijk toch optisch wel bevredigend. Mocht er ooit een vervolg nodig zijn, bedenk dan heel goed hoe je dat gaat aanpakken.

Je zit nu op 5 maanden. In mijn persoonlijke ervaring was dat wel een lastige tijd. Het lijkt al heel lang geleden dat de behandeling geweest is, maar als je in de spiegel kijkt is alles nog zoals daarvoor of zelfs iets erger. Maar kop op, de komende twee maanden moet je toch flinke vooruitgang gaan zien en met de lente voel je je misschien weer een heel ander mens.

Misschien kun je op het vrouwenforum overigens nog terecht voor tips over middelen om die roodheid te camoufleren (zelf gebruikte ik een foundation van Max Factor) en om het maximale te halen uit de haren die je hebt (volume shampoo's, Voluma, Toppik, strategisch gebleekte of geverfde puntjes, een ander soort kapsel, extentions ...).
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren