Los bericht bekijken
Oud 29 december 2008, 09:12   #67
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Mijn ervaring bij AC is echt totaal het omgekeerde van wat er hierboven geschreven is. Een dokter die na de betaling nog steeds heel erg zorgzaam overkomt en naar je luistert. Een medisch team dat ook erg professioneel te werk gaat. Mijn behandeling duurde erg lang (ruim 8 uur) en de verdovingen raakten steeds uitgewerkt, iedere keer als ik dat wilde werd er extra verdoofd etc.

Verder is me altijd gewaarschuwd voor de zwelling en hoe het zou verlopen. Gelukkig heb ik nooit een zwelling gehad vreemd genoeg, de rode kleur was ook na 5 dagen weg. In de 4e maand op het consult met dokter Feriduni was mijn resultaat niet zo geweldig, hij heeft me gerust gesteld en verteld dat het consult eigenlijk alleen voor geruststelling dient. En inderdaad, in maand 5 en 6 heb ik al het resultaat bereikt waar ik zo op gehoopt had.

Ik realiseer me dat de behandeling bij mij goed is verlopen (metname zwelling etc) en dat dat niet altijd zo is, maar ik heb erg veel vertrouwen in deze kliniek en ben dan over de behandeling ook bijzonder tevreden.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren