Los bericht bekijken
Oud 29 december 2008, 20:42   #73
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik wil wel nog opmerken dat de objectiviteit weer ver te zoeken is. Bij een positief verhaal over TH word je neergezet als Jorn2, en een negatief verhaal wordt gelijk geloofd. Ook vindt men het normaal dat PH zijn klanten aanspoort vooral te posten op het haarweb, en kritiek op AC is al helemaal uit den boze. En LA mag je gewoon neersabelen. Voer voor psychologen zou ik zeggen!
Sorry Limbo, maar ik zie niet zo goed hoe jij leest. Ik voel dit als een aanval op mezelf. Niemand gaat op het verhaal in, laat staan dat er sprake zou zijn van mobbing met Transhair als slachtoffer.

Bovendien, ik zie iemand die een slechte ervaring heeft. Ik ga niet meteen al beginnen met leugenaar te roepen. Ik geef steun, wat tips en tussen de regels door wijs ik de schrijver er ook op dat ie zich misschien beter had kunnen voorbereiden.

Ik deel je gevoel dus totaal niet en als je het echt bedoelde als een aanval, dan wil ik graag dat je dat duidelijk zo uitspreekt of je excuses maakt.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren