Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2009, 18:32   #63
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julius Bekijk bericht
Beste Hanna,

Het is niet mij bedoeling om te zeggen dat zij beter is dan een ander. Iedereen haalt hun pruiken ergens van dan, want het kost vele uren om zelf een pruik te maken, maar het gaat om wie de kennis heeft om goede wigs bij de juiste leverancier te halen en om aan de juiste kern(contacten) te komen. Ze heeft meer dan een uur aan mij besteed, om mij heel veel uit te leggen over lace wigs en ik was verbaasd hoeveel zij weet hierover. Ze heeft mij ook foto’s laten zien van haar verblijf in Israel. Ze heeft mij pruiken laten zien die zij zelf heeft gemaakt, maar als zij dat zelf zou gaan doen, dan worden ze onbetaalbaar.
Ziet allemaal heel profesioneel uit.
Je pruik kan alla minuut in stijl geknipt worden etc etc. Ik ben een leek hier in, maar ik heb veel plezier aan mijn pruik, in tegenstelling tot de reacties op je forum.
Ik zal zeker de volgende keer bij haar gaan. Het is netjes schoon en shick.
Kijk naar de website van lacewigs.nl, staat in contrast tot de service als je eenmaal daar bent.
En iedereen die lace wigs draagd weet wat het ongeveer kost en telefonisch geeft zij ook prijzen door en ja er is een levertijd en het maatwerk. ga zelf een keer kijken en beoordelen op afstand, want dan ga je aannames doen.

Gr.,
Julia
Beste Julia,

Je schrijft zo ontzettend veel onzin, dat jouw berichten eigenlijk een vette anti-reclame voor Vells zijn.

B.v. deze zin: "Ze heeft mij pruiken laten zien die zij zelf heeft gemaakt, maar als zij dat zelf zou gaan doen, dan worden ze onbetaalbaar."
Zij maakt de pruiken dus NIET zelf, terwijl ze een cursus van 10.000 dollar heeft gevolgd!!

En deze zin: "En iedereen die lace wigs draagd weet wat het ongeveer kost...."
Welnu, de prijsverschillen tussen de vele leveranciers zijn juist gigantisch, mede afhankelijk van welke haarkwaliteit gebruikt is.

En, ter informatie: iedere pruik kan in een salon à la minute geknipt, geverfd, gestyld etc. worden, maar we zitten hier wel in het topic Internetleveranciers!

Vells heeft trouwens helemaal geen online shop.

.

Laatst gewijzigd door Hanna; 6 januari 2009 om 18:59
Hanna is offline   Met citaat reageren