Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2009, 13:25   #3
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Apeldoorn is natuurlijk wel ver weg als je in de buurt van antwerpen woont. Ik meen me te herinneren dat ik indertijd eens in antwerpen geweest ben bij de hair and beautyclinic, denk ik. de" carpecentrum ziet er op zich niet slecht uit, vraag vooral met welke laser ze werken, hoeveel ervaring de personen in kwestie hebben, of het app FDAgekeurd is ...

wat info betreft over deze vorm van ontharing zijn de sites van korpos en bodycentrum wel redelijk goed vind ik. (er zullen vast meerdere goede sites zijn, maar dit zijn de enige twee die ik ken en goed zijn). Bodycentrum zit in leuven, ze hebben sinds kort een Elosapp daar, alleen, ondanks de professionaliteit en voorzichtigheid van de behandelaars daar, is 3-4 maanden natuurljik een beperkte basis in ervaring. En, in sommige gevallen is het beter om laser ipv elos te gebruiken. Dus zie dat je je eert goed informeert bij dat centrum, hun ervaring(van de behandelaar,dit is zeer belangrijk, aangezien dit de kans op slagen, effect, en kans op mogelijke negatieve nevengevolgen vrij sterk bepaalt).

Laatst gewijzigd door Marte; 27 februari 2009 om 13:31
Marte is offline   Met citaat reageren