Los bericht bekijken
Oud 21 april 2018, 00:36   #5
kenc81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2018
Locatie: Vireux-Molhain,Frankrijk
Berichten: 52
Geslacht:
Kijk daarom vroeg ik hier raad. Heel goed gezien om niet met twee middelen tegelijk te beginnen. Dank je voor de goeie raad.
Ik ben daarstraks even bij mijn vaste apotheek gestopt. Om eens te vragen wat hier allemaal beschikbaar was en tegen welk tarief. Finasteride 1mg is volle pot betalen. De 5mg is volledig terugbetaald door de zorgverzekering. Maar ze was niet enthousiast over het middel. Tenzij mits goede opvolging door de huisarts maar dan nog. Ik zei ook recent omdat ik een Frans artikel vond van november 2017 dat behalve voor libido en erectiestoornissen ook waarschuwde voor depressie en zelfmoordneigingen. Ik ben zeker geen hypochonder maar zijn toch dingen die me afschrikken.
Over minoxidil 5% was ze meer te spreken. Kost 25,60? voor een dood met drie flesjes (ben vergeten hoeveel ml.) maar ze zei dat het voor drie maanden was (de hele doos dan). Dus prijs valt geweldig mee vind ik. Is wel de lotion. En ik dacht dat het niet enkel erop sprayen was maar ook inmasseren vandaar dat ik dacht dat dat niet ideaal was in combinatie met fibers. Jij spreekt van druppelen maar ik dacht een verstuiver te zien,ben niet zeker...
Uiteindelijk zei ze me eerst iets anders te proberen. Ze gaf me staaltjes van Vichy dercos shampoo. Tegen haaruitval,met aminexil en vitamines pp,B5 en B6. Met de staaltjes die ze gaf zei ze dat ik mss al resultaat ging zien. Ook al was ik mijn haar slechts 2 keer per week. Kan dit heel moeilijk geloven en ik las ook op internet dat deze shampoo een goeie aanvulling is samen met een behandeling tegen haaruitval. Geloof dus niet echt dat enkel met deze shampoo ik terug dikker haar ga krijgen. Ik ga het alleszins even een kans geven en we zien wel. Ik vind heel weinig ervaringen terug over deze shampoo.

Laatst gewijzigd door kenc81; 21 april 2018 om 00:41
kenc81 is offline   Met citaat reageren