Los bericht bekijken
Oud 21 april 2018, 14:06   #8
kenc81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2018
Locatie: Vireux-Molhain,Frankrijk
Berichten: 52
Geslacht:
Ok dank je. Ik dacht, omdat er Aminexil (klinkt toch medicijnachtig) in zat dat het misschien wel iets kon doen, al had ik natuurlijk mijn twijfels, aangezien dit slechts 2 keer per week gebruikt wordt. Ik ben er ook niet heen gegaan om een shampoo te halen maar mijn apothekeres bood me dit aan, zijn staaltjes dus heb ze niet moeten betalen.

Ok ik kijk eens online voor Minoxidil. Eens ik de beste prijs heb gevonden, ga ik hiermee beginnen. Ik denk niet dat ik nu enkele weken ga wachten om te zien waar die shampoo me heen brengt. Ga hem wel gebruiken, en nadien een shampoo zoeken met ketoconazol. Misschien nog ??n vraagje ivm minoxidil, stel dat ik het 's morgens op mijn hoofd doe, mag ik dan bvb de rest van de dag een hoed of pet dragen? Of zijn deze net heel slecht voor het haar?

Sorry, heb dat vergeten te melden maar ook hier is Finasteride enkel op doktersvoorschrift verkrijgbaar. Maar als het die van 5mg zou zijn, kost het me dus niets.

Ja heb ook aan die andere oplossingen gedacht, maar vaak heel duur en jammer genoeg het budget niet voor. Hetgeen me het meeste aanspreekt, is een mhp maar denk dat dat met langer haar niet echt een geweldig resultaat geeft. En ja, acceptatie, als ik dat kon, dan zat ik hier niet denk ik. Hopelijk kan ik dit binnen een jaar of tien wel, maar 36 vind ik gewoon te jong...
kenc81 is offline   Met citaat reageren