Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2019, 21:49   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Hoi Iris, ik heb ook gehoord dat een aantal mensen die Minoxidil gebruik(t)en last hebben van een verouderd gezicht/kringen of wat dan ook. Eerlijk gezegd weet ik niet waar dit vandaan komt en of dit daadwerkelijk een bijwerking is. Ik doe eigenlijk het tegenovergestelde van wat jij zegt. Ik smeer echt behoorlijk veel per keer en 2x per dag de vloeibare Minoxidil. Op een vochtige hoofdhuid en vlak voor het slapen gaan... en dit al 25 jaar! Ben nu 45 en mensen schatten mij serieus een jaar of 25-26 jaar. Dus waarom niet gewoon eerst proberen en kijken of je überhaupt wel last krijgt van de genoemde verschijnselen? Lichte hoofdpijn of duizeligheid ken ik wel als bijwerking. Wat betreft de foam heb ik het me ook altijd afgevraagd hoe mensen met langer haar dit product wel goed op de hoofdhuid krijgen. Het smelt wel heb ik begrepen, maar het komt toch in je haar terecht. Persoonlijk lijkt het me handiger om met langer haar de vloeibare Minoxidil te gebruiken en dit met een dun plastic pipetje tot op de hoofdhuid te druppelen op verschillende plekken op je hoofd. De druppels kun je dan een beetje met je vingertoppen verdelen/inmasseren om het te verspreiden.

Heb je by the way de foam voorgeschreven gekregen omdat deze geen PPG bevat en je hier niet tegen kunt?
Reet is offline   Met citaat reageren