Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2019, 20:16   #3
Irispr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Hoi Reet,
Dank je wel voor de snelle reactie! En sorry dat het bij mij wat langer duurde, ik was mijn eigen topic hier kwijtgeraakt. Wat geweldig om te horen dat het voor jou zo goed werkt en dat je niet veel problemen met bijwerkingen hebt Ik ben inmiddels begonnen en ik heb tot nu toe nog geen bijwerkingen aan het gezicht gemerkt. Alleen lichte hoofdpijn en een vieze smaak in mijn mond. Het aanbrengen vond ik wel lastig, met mijn lange haar, dus de eerste keren heeft iemand mij hiermee geholpen. Ik heb de foam gekregen omdat mijn dermatoloog vaak ziet dat mensen allergisch zijn voor de lotion (met PPG) en daarom automatisch foam voorschrijft.

Ik kan trouwens nergens vinden hoeveel uur er tussen de eerste en de tweede keer moeten zitten, en de derma heeft hier ook niets over gezegd. Ik doe in de ochtend de foam aanbrengen en dan in de namiddag, en daar zit zo'n 7 uur tussen. En dan laat ik het er nog zo'n 5 uur op zitten en dan was ik mijn haar, laat ik het zonder föhn drogen en dan ga ik pas slapen. Op internet vind ik de 'ideale tijd' van 12 uur (op een Amerikaans forum), maar dat lijkt me wel lastig.

Laatst gewijzigd door Irispr; 1 juni 2019 om 20:31
Irispr is offline   Met citaat reageren