Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2019, 10:05   #8
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Nog maar eens een spijtig voorbeeld van een topic dat al snel in een marginale discussie vervalt.

Wie al een tijdje meeleest op dit forum weet inderdaad dat wat TS beschrijft nu eenmaal de normaalste zaak van de wereld is. Ook ik weet dat en heb zelfs nog geen HT achter de rug. Anderzijds vind ik het net triest dat men dit meteen triest/intriest moet noemen, aangezien ik begrijp dat je gewoon 100% zeker wil zijn dat je niets verkeerds doet als je daar met een bewerkt hoofd zit.

Ook begrijp ik de vraag op dit forum, namelijk aan tal van objectieve personen en ervaringsdeskundigen. Als je je rechtstreeks richt tot een kliniek richt je je tot een beperkt aantal personen die natuurlijk ook baat hebben bij een positief antwoord. In principe mag dit niet gebeuren, maar het zal wel al vaker voorgevallen zijn dat het team een geval van extreme shockloss ziet bijvoorbeeld en rustig antwoordt "dit trekt wel bij na een aantal maanden", terwijl ze daar zelf niet zo zeker van zijn.

Voor zij die hier al langer op dit forum zitten, begrijp ook gewoon dat sommige mensen dit forum misschien nog maar net ontdekt hebben, even het bos door de bomen niet zien en inderdaad misschien een "domme" vraag stellen, maar daar kan ook nog altijd respectvol op geantwoord worden.
grsuy is offline   Met citaat reageren