Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2020, 22:10   #59
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TruusKomNahuus Bekijk bericht
Wat een gezeik hier.
Hoezo is er sprake van misleiding als juist die informatie waar iedereen hier over valt (de beschrijving welke medicatie gebruikt) gewoon transparant genoemd staat. Op basis van die informatie zie ik hierboven juist de conclusie getrokken worden dat het positieve effect niet door PRP kan komen, maar waarschijnlijk door de andere fin+minox. Als je in staat bent die conclusie te trekken, hoezo voel je je dan misleid..

Dat gezeik dat er geen geld verdiend mag worden...Een bedrijf valt vanzelf wel door de mand als veel klanten teleurgesteld raken. Simpele markwerking.
Hou op zeg. Ik gun iedereen (ook marketing doeleinden) een zakcentje.

Maar als je schrijft “ik presenteer u hier onze behaalde resultaten obv prp”, dan moet dat prp zijn en niet nog 2 andere big ones.

Zo transparant is dat niet, als je alleen de omschrijving van de foto benoemt met fina en minox, daar kijkt namelijk niemand naar; het viel mij toevallig op.

Claimen dat je behandeling zo goed werkt en ondertussen andere middelen gebruiken, is KNOEIEN met de resultaten en dus mensen misleiden. Mensen zijn namelijk nogal goed gelovig in dit wereldje, omdat de meeste enigszins “wanhopig” zijn en alles proberen wat er gezegd word, daar kan je dus makkelijk geld van troggelen.

Ik dacht namelijk ook, hier werkt PRP wel erg goed.. misschien eens in verdiepen; tot ik beschrijving foto zag!
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020

Laatst gewijzigd door Haartjes2020; 21 juli 2020 om 22:13
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren