Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2018, 13:39   #14
Sonja37
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2018
Berichten: 11
Geslacht:
Het is makkelijk gezegd, maar tracht het van je af te zetten, ik heb juist hetzelfde meegemaakt en toen bijna al mijn haar verdwenen was voelde het meer aan als een bevrijding. Ik moest niet meer elke dag lijdzaam toezien hoe ik plukken haar verloor. En er bestaan de dag van vandaag pruiken genoeg die je niet kan onderscheiden van natuurlijk haar. Ik hoop van harte dat je hetzelfde mag meemaken als mij, dat je op een dag weer die sprietjes ziet opkomen. Het gevoel is onbeschrijflijk en ik ben nu terug boordevol van zelfvertrouwen.
Laat je vooral geen dure producten aanbevelen door gewetenloze mensen die alleen maar van jouw "gekraakt "zelfvertrouwen gebruik willen maken om hun zakken te vullen. Dat helpt geen zier en daar krijg je alleen maar valse hoop van om daarna nog dieper teleurgesteld te zijn.
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ongeveer een maand voordat ik mijn haar terug kreeg heb ik mijn hoofdhuid elke dag meermaals gemasseerd en met momenten deed ik dat heel heftig totdat die rood zag. Trouwens nu doe ik dat nog een paar maal per week maar niet meer zo heftig. Ik heb alleszins mijn haar niet terug gekregen dank zij het rijtje dokters en dermatologen die ik heb geraadpleegd en evenmin van de producten die sommigen mij wilden aansmeren ( en heb me ook een paar keer langen vangen) maar daar heeft de natuur voor gezorgd!

Laatst gewijzigd door Sonja37; 30 juli 2018 om 14:23
Sonja37 is offline   Met citaat reageren