Los bericht bekijken
Oud 26 september 2018, 19:21   #19
Ergenss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2013
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Kun je mij uitleggen waarom het een belangrijk haargroeisupplement is? Ik weet het antwoord namelijk maar ik denk dat jij niet eens weet waarom.
En er zitten altijd verschillen in hoeveelheden, gelukkig maar.

En voor de goede orde, biotine zal niet voor hergroei of stabilisatie zorgen

Als je het verhaal over supplementen zo lastig vind en je wilt ze toch gebruiken laat je dan anders een informeren in een goede winkel.
Ik had gelezen dat biotine de haarfollikels voed en zo een belangrijk haargroeimiddel is. Je hebt ook mensen die hun haaruitval hebben gestopt met alleen biotine.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
dit is androgenische haaruitval...
geen enkel supplement gaat het effectief afremmen , zuiver mijn mening

ik zou eerder gaan voor finasteride minimum , durf je beter kiezen dan is dutasteride het sterkere broertje
en hierbij minoxidil dermatampen 3 x week met 0.5 of 0.75 mm dermastamp

de ervaring met mhp leert mij dat de kruin meestal een sterker verharde huid heeft , een dermastamp zou dus meer minoxidil bij je haarwortels krijgen

wil je geen fina of duta slikken , dan is ru58841 je enige optie nog , maar wat biotine gaat de zaak niet helpen , ik zeg het gewoon maar dat je niet teveel tijd verspeeld door maanden te zitten wachten of het iets doet , slik je al fina , dan zal biotine wel helpen de haren sneller te versterken en hergroeien , maar zonder dht remmers is het een verloren zaak...
Hi wesley

Bedoel je een dermaroller? Ja die had ik ook eens besteld. Een 0.3 en ik ben er pas mee begonnen te gebruiken. Lijkt alsof 0.3 onvoldoende is. Later zal ik nog wel voor 0.5 gaan. Werkt minoxidil foam net zo goed als de lotion variant met een dermaroller?

Op dit moment slik ik al 2 weken 0.5 mg finasteride. Helaas lijkt het geen effect te hebben, het lijkt zelfs te zijn verergerd. Misschien blijf ik fina slikken met RU erbij, als dat niet te veel is.
Ergenss is offline   Met citaat reageren