Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2018, 09:59   #104
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Hoi Marianne,

Dat herken ik, van dan snelle groeien maar evengoed uitvallen.
Dat had ik twee jaar geleden ook. Het groeide als kool, maar het viel ook met bakken tegelijk uit. Dat is juist zo dubbel...
Ik heb dat nu overigens ook. Twee weken geleden naar de kapper geweest, zij heeft er een puntje afgehaald, maar ik ga straks bellen of ik even langs kan komen, want het puntje zit er al weer dik aan.

Ik heb zojuist mijn haren gewassen. Man heeft mijn dochter naar school gebracht en ik even lekker alleen opstarten.
Ik ben zo blij dat ik mijn haarwerk door heb gezet, want ook al is de uitval in vergelijking met augustus gehalveerd, het is er nog wel en nog altijd teveel.
En dat terwijl ik zo de hoop had dat het eindelijk eens zou gaan stoppen.
Helaas was dat van korte duur, ik heb denk een week veel minder gehad, daarna menstruatie en hoppa.... weer meer uitval.

Ik ben overigens naar een natuurgenezer/mesoloog geweest en hij heeft mij helemaal door gemeten. Bijschildklier, alvleesklier en gal zouden niet optimaal functioneren. Daarnaast gaf hij aan dat ik echt heel gevoelig ben, tegen het hoog sensitieve aan, en dat ik hierdoor onverwerkte emoties van oude familieleden met mij meeneem en ik daar iets mee zou moeten doen.
Beetje zweverig, ergens wel een kern van waarheid, maar geen idee wat ik er mee kan.
Dat ik tegen hoog sensitief aan zit, dat weet ik wel, maar ook daar heb ik geen idee van wat ik er mee moet.

Je gaat bijna naar Amerika he? Heb je er ondanks alle haarproblemen wel een beetje zin in?
En ik hoop voor je dat je haarwerk beter bevalt dan het haarstukje. Dat heb je wel verdiend, je hebt zoveel ellende gehad met dat haarstukje.

Lukt het wel allemaal een beetje, alleen met twee kleine kindjes? Is zwaar om het alleen te doen denk ik zomaar. Mijn man is veel op reis voor zijn werk, dat vind ik al zwaar..
Ik denk zelf dat het opzetten van je haarwerk in het begin zoeken zal zijn, dat zal tijd kosten, maar ik denk ook dat hoe vaker je het zal doen, hoe sneller het zal gaan. Dan wordt het routine en hoort het bij je ochtendritueel.
mexicang is offline   Met citaat reageren