Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2018, 15:39   #1
Nicoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2013
Berichten: 5
Verloop kaalheid vaststellen / overweging

Hi allemaal,

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben een 30-jarige man welke sinds zijn 20'ste te maken heeft met (geleidelijke) AGA. Ondertussen lees ik hier hier enkele jaren mee.

In het verleden ben ik een aantal maal bij Intermedica op consult geweest, waar dan foto's gemaakt werden en de dik/dun ratio uitgerekend. Wegens (voor mij persoonlijk) slechte ervaringen kom ik daar liever niet meer terug.

Naar mijn eigen idee is het uitdunnen van mijn haar redelijk gestabiliseerd. Maar ik vind het moeilijke dat objectief vast te stellen en mijn kapper zei ook dat het niet veranderde in de tijd dat dit duidelijk wel zo was

Nu aan jullie de vraag:

a. is er een manier om zelf op een (semi-) objectieve manier het verloop van de haaruitval te controleren en vergelijken. Als ik nu foto's zou maken zou ik het moeilijk vinden die goed te vergelijken met de foto's die indertijd bij Intermedica zijn gemaakt (verschil in belichting, e.d.).

b. of is er anders een andere instantie welke dit verloop op een betrouwbare manier zou kunnen volgen?

Hoe doen jullie dit?

Alvast bedankt!
Nicoo is offline   Met citaat reageren