Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2002, 14:18   #6
claudia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2002
Berichten: 4
Hallo mensen!

Bedankt voor jullie snelle reactie.Wendy,Toen ik bij die orthomoleculaire
arts was en hij tegen mij zei dat ik geen melk meer mocht drinken,
heb ik hem meteen gevraagd of ik dan niet tekort aan calcium zou krijgen. Hij antwoordde van niet en zei dat melk zo ie zo niet goed voor je was en dat veel mensen dit niet weten. Hij probeerde het uit te leggen maar dat was voor mij iets te
ingewikkeld..je neemt wel fosfor op uit melk , maar calcium plas
je er weer uit, waardoor je toch botontkalking krijgt (!)...?..maar het komt er op neer dat je vitamines ernaast moet slikken.

Ik slik nu sinds gisteren capsules levertraan en plantina fit multi vitaminen & mineralen ( bevat het totale B-complex en de belangrijkste antioxidanten) en vandaag moet ik ook nog iets op
halen van de apotheek...op advies van diezelfde arts.
Ik wil tevens iedereen er op wijzen, dat IK dit moet slikken en het dus niet zo is dat als iemand anders naar die arts zou gaan met ditzelfde probleem zij hetzelfde advies zou krijgen.

Vorig jaar wilde ik afvallen en heb toe Bio-C.L.A. (van Pharma Nord)geslikt ongeveer 1 jaar lang , ik weet niet of het door deze pillen komt, maar juist sinds 1 jaar heb ik meer haargroei op m'n kin en hals...verband?Zou het niet weten.Zijn er eigenlijk nog meer mensen die deze pillen hebben geslikt?


Janneke bedankt voor je reactie en ook ik herken HEEL VEEL in je
verhaal..mag ook niet klagen over mijn uiterlijk, maar ja voel me toch onzeker vanwege dat haargroei.Heb je zelf gemerkt dat toen je een relatie had , dat het toen niet zo snel toenam of juist wel?Ben benieuwd naar het antw. Kreeg nl gister te horen dat mijn probleem ook veel met gevoelens te mk kan hebben. Ik onderdruk nl. mijn vrouwelijke gevoelskant.

moet nu gaan

liefs
Claudia
claudia is offline   Met citaat reageren