Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2002, 13:49   #7
Grover
Op weg naar mijzelf
 
Grover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2002
Berichten: 195
Geslacht:
Lightbulb Gevoelskant.

Citaat:
Originally posted by claudia
Hallo mensen!

Janneke bedankt voor je reactie en ook ik herken HEEL VEEL in je
verhaal..mag ook niet klagen over mijn uiterlijk, maar ja voel me toch onzeker vanwege dat haargroei.Heb je zelf gemerkt dat toen je een relatie had , dat het toen niet zo snel toenam of juist wel?Ben benieuwd naar het antw. Kreeg nl gister te horen dat mijn probleem ook veel met gevoelens te mk kan hebben. Ik onderdruk nl. mijn vrouwelijke gevoelskant.

moet nu gaan

liefs
Claudia
Hoi Claudia,

Van wie kreeg je te horen dat je probleem ook veel met gevoelens te maken kan hebben en dat jij je vrouwelijke gevoelskant onderdrukt?

Ikzelf ben er nl. van overtuigd dat VEEL ziektes ALLES te maken hebben met je gevoelsleven.... ik ben hier door o.a. eigen ervaring achter gekomen. Ik vind het erg bijzonder dat je stelt dat overbeharing te maken kān hebben met het onderdrukken van je vrouwelijke gevoelskant....dat zou je dus ook kunnen omdraaien en stellen dat je door het onderdrukken van je mannelijke gevoelskant.....haaruitval zou kunnen krijgen. Haren staan inderdaad voor Kracht en je zou daarvoor in de plaats ook Mannnelijkheid neer kunnen zetten. Het opmerkelijke aan dit alles is dat ikzelf nl. altijd mijn mannelijkheid c.q. kracht heb ONTKENT c.q. onderdrukt..... deze patronen worden bij steeds meer duidelijk. En raad eens wat? Ik werd op mijn 17e kaal........
Grover is offline   Met citaat reageren