Los bericht bekijken
Oud 18 april 2007, 00:06   #10
francienahuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 5
Hai Hanna
Heb inmiddels ervaring met het Amerikaanse bedrijf wilsherwigs en dat bevalt prima Loop zedert 21juni vorig jaar met een pruik moest mijn hoofd kaal laten scheren omdat ik voor schut ging lopen Had eerst een pruik van
6oo euro na 4 maanden zag het er al niet meer uit Toen 1 van 800 euro Na een paar maanden het zelfde resultaat toen ik deze site las ben ik gaan kijken en wat schets mijn verbazing de pruik waar ik 800 euro voor heb betaald kost hier 85 $ Heb verder gekeken en een paar mooie pruiken ook Reflon gekocht Had hier 2 pruiken met 2 sets voor het onderhoud shampoo condition en haarlak voor de prijs van 231$ omgerekend 198 euro daarbij nog 28 dollar voor het inschepen Moest de post nog 51 euro invoer rechten betalen gaat naar gewicht ,was ik klaar voor goed 250 euro De pruiken zijn heel mooi en de volgende pruiken worden weer in Amerika besteld Doe ik dit niet ben ik een dief van mijn eigen portemonnee Het was mij het risico waard er is echt geen verschil met hier en ben niet van plan om de zaken hier rijk te laten worden van een ziekte waar ik niet om heb gevraagd Hopelijk kan ik jullie een beetje overtuigen om het eens een keer te proberen ,het loont zich
groetjes Francien
francienahuis is offline   Met citaat reageren