Los bericht bekijken
Oud 2 december 2008, 17:00   #8
mouchke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2008
Berichten: 30
Hallo Madelieve,
Ook ik ben reeds een half jaar vitamines aan't slikken op aanraden van mijn huisarts die het ook niet serieus nam en mij ook niet wou doorverwijzen. Ben dan maar zonder verwijsbrief gegaan en weet nu dat mijn huisarts mij nooit meer te zien krijgt. Uit mijn verschillende bloedonderzoeken is gebleken dat ik geen vitaminen tekort had. Dus ben ik er nu mee gestopt, ook omdat het toch niks uithaalt en het ook heel duur is vind ikzelf. Maandag 8 dec moet ik terug naar huidarts en ben benieuwd wat die nu gaat zeggen en wat ik verder nog allemaal zal moeten ondergaan.Het vervelende aan deze ziekte is het lange wachten op eventueel resultaat en dat vind ik zeer moeilijk aangezien ik meestal iemand ben die van aanpakken weet en ni zit af te wachten.Af en toe voel ik een stoppeltje en krijg ik een beetje hoop maar weet dat dit 3maanden terug ook al eens was en er alleen maar vererging opgetreden is in plaats van beterschap. Ik word er alleen maar crazy van.Maar we gaan proberen om de moed niet te verliezen he. Vele groetjes enne....ik houd je op de hoogte van mijn bezoek aan de huidarts maandag.
mouchke is offline   Met citaat reageren