Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2009, 21:11   #1
Tinus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 13
wat kan ik verwachten????

Ongeveer 8 maanden geleden kreeg ik mijn eerste kale plek, begon met een plek van ongeveer een 2 euro munt maar binnen een paar weken was de plek wel 4 x zo groot......
na bloedonderzoek en bezoek dermatoloog werd aa vastgesteld.
inmiddels is de kale plek wel weer nieuwe haargroei gaan vertonen, echter er zit nog steeds een plek van ongeveer 2 euromunten die zo glad blijft als wat en waar niks teruggroeit, inmiddels heb ik ook twee nieuwe plekken erbij en elke keer als ik mn haar heb gekamd of gewassen schrik ik weer van de mate van haaruitval....
de dermatoloog gaf aan dat het meestal binnen een jaar wel weer goedkomt, helaas lijkt het alleen maar erger te worden, aan de ene kant van mn hoofd heb ik nog vrij vol haar aan de ander kant een zielig bosje,voel me echt belachelijk onzeker en wordt gek van hoeveel en hoevaak ik met mn haar bezig ben.
ergste vind ik nog wel dat ik totaal niet weet wat ik kan verwachten, gaat dit alleen maar erger worden?
daar hebben jullie misschien ook geen antwoord op maar wellicht dat iemand zijn/haar ervaring over het verloop van aa met me wil delen?
voel me er nu igg heel erg alleen in staan durf het ook nog niet te delen met mn omgeving, doe er alles aan om de boel te camoufleren maar het begint mn leven op een wel een beetje ongezonde manier te beheersen.
Tinus is offline   Met citaat reageren