Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2009, 12:56   #4
Tinus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 13
janus 1 bedankt voor je reactie, ik zat idd wel een btje te balen dat er nog geen reactie was, valt nog niet mee voor mij om me zo open op te stellen over mijn aa ....
maar je slaat denk ik voor mij de spijker op zn kop, de onzekerheid van het niet weten voelt soms erger dan misschien helemaal kaal zijn al zullen een hoop andere mensen daar vast anders over denken!
zit soms zo in dubio, ga ik wachten tot mn haar er echt niet meer uitziet en ik niks meer kan verdoezelen of zal ik vast eens gaan informeren naar haarwerken ed?
wordt gek van die twijfel en die stap nemen, daar ben ik geloof ik nog niet helemaal aan toe.

penake ook jij bedankt, ik begrijp dat dit pp verschillend is maar het is allemaal nog vrij nieuw voor mij en vind het daarom wel fijn de ervaringen van anderen te lezen.
tsja en uitgaan van het ergste....lastig hoor want dan komen er andere vragen om de hoek kijken...wat als ik ineens heel snel kaal wordt dan ben ik te laat met een haarwerk...maar als ik het nu al doe is het misschien overdreven etc etc
Tinus is offline   Met citaat reageren