Los bericht bekijken
Oud 4 september 2019, 14:41   #5
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikers2019 Bekijk bericht
Hierdoor heb ik mijn twijfels of het echt lijkt..
mijn vriend is aan het overwegen om het te laten doen.
Maar ik zie vorobeelden waardoor ik twijfel of het niet nep lijkt en dan idd vooral het "glimmen".
Maar hij zegt dat een meskaal hoofd sowieso glimt.. dat het niet nep lijkt... ik heb nog steeds mijn twijfels hierover.

Wat heb je gezegd toen dit aan je werd gevraagd?
Ik weet ook niet hoe anderen dit ervaren?
Over MHP wordt hier niet zoveel gepost...
Je hebt wel matterende crème he zoals biodermal gebruik je dat al?
Nou, in al die jaren heeft niemand ooit een reactie gegeven en het ziet er nog steeds heel erg natuurlijk uit. Ik ben nooit helemaal kaal geweest toen ik de MHP liet doen. Het ziet er zeker goed en natuurlijk uit. En wat je zegt, als het erg warm is blinkt een kaal hoofd altijd wel.

Ik denk dat het resultaat heel afhankelijk is van waar je het laat doen, en of ze MHP op een geheel kaal hoofd gaan zetten of dat een MHP wordt gedaan ter verdichting tussen nog bestaande haren.

Ik zei tegen de oudere man in kwestie, dat ik mijn haar kaal schoor uit praktische overwegingen en ik hiervan verder geen idee had.

Ik heb vroeger wel eens deze matterende creme gebruikt maar ik vond het niet echt een verschil uitmaken. Maar, ik heb normaal gesproken nooit last van een blinkende schedel alleen een beetje bij veel zon en zweten, maar dat komt zelden vaak voor, en gebeurt waarschijnlijk ook bij mensen zonder MHP.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren