Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2002, 21:59   #7
Kim
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2002
Berichten: 4
reactie

Hallo,

Voor alle nieuwsgierigen: mijn artikel heb ik al een tijdje geleden afgerond. Ik heb het in eerste instantie geschreven voor mijn afstuderen, en ik ben geslaagd! Daarvoor ben ik degenen die ik heb geinterviewd erg dankbaar.

Uiteindelijk heb ik niet geschreven over hirsutisme, omdat ik niet op tijd iemand kon vinden die ik kon interviewen. Wel heb ik twee persoonlijke verhalen opgeschreven over ttm en alopecia areata.

Het artikel is (nog?) niet gepubliceerd. Wie weet komt dat er nog van... (mochten degenen die ik heb geinterviewd dit lezen: ik zal natuurlijk eerst contact met jullie opnemen als ik het artikel nog kan verkopen).

En Madelief, ik heb je nog een keer geprobeerd te bellen, maar kreeg toen geen gehoor. Omdat ik ook al contact had met iemand anders, heb ik er voor gekozen haar te interviewen. Ook omdat jij nog niet 100% zeker wist of je mee wilde werken. Sorry als ik je met valse verwachtingen heb laten zitten, want dat was niet mijn bedoeling....maar je had me overigens ook gewoon terug kunnen bellen...

Groetjes
Kim
__________________
Kim de Weert
Journaliste

Laatst gewijzigd door Webmaster; 23 augustus 2002 om 10:01
Kim is offline   Met citaat reageren