Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2009, 15:42   #4
saida
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2009
Berichten: 1
Wink een pruik hoefd echt niet duur te zijn

hallo ik ben saida en heb sinds mijn 7 de alopecia totales ik ben nu 31 en heb veel ervaring met pruiken
vroeger kocht ik altijd bij speciale kapers mijn haarwerken maar de levens duur en kwaliteid zijn net zo goed of net zo slecht als die van de toko bij de hindostaan vroeger betaald eik ze vanaf 600 tot sosm wle 3000 guldens toen nog en nu betaal ik hooguit en dat ligt tussen de 35 a 50 euro je alle kleuren en modelen en de kwaliteid is net zo best en het zit alle maal aan het eind van de rit net zo rot op je hoofd waneer de elastik gaat slijten als zo n duurdere pruik meestal daag ik mijn pruik met een haar bandje dan vald het voor mij idee minder op en zit het wat straker ook met de wind de elastik achter bij de nek doe ik altijd vast knopen dat geeft ook meer hou vast ik heb ook geen wimpers of wenkbrouwen maar tegenwoordig heb je cosmetiche permanente makup echt een uitkomst je kan het op je oogleden en wenkbrouwen laten doen en je kan het altijd met een oog of wenkbrauw potlood wat vollermaken ik zelf zou me niet kunene voor stelen om zonder pruik buiten tegaan of zonder mekup ik heb bewondering voor de mensen die dat wel kunnen ik ben vroeger nog al gepest en voeld eme erg gekwets altijd en onbegrepen het heeft ook zekkers wel litekens op mijn ziel achter gelaten was ook altijd er onzekker gelukkig ben ik nu niet meer onzekker maar als kind had ik het er erg moeilijk mee en voeld eme altijd anders en eenzaam ik ben blij dat er forums zijn waar we onse gevoelens en ervarigen kunen delen want mensen kunen erg ondwetend zijn als het gaat over kaalheid bij vrouwen alvast bedankt dat ik mijn verhaal kon doen vriendelijke groet saida
saida is offline   Met citaat reageren