Discussie: Van fina naar duta
Los bericht bekijken
Oud 18 september 2005, 22:01   #177
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martinitorens
Ok. ik moet even aan de site wennen. Nogmaals bedankt voor je supersnelle reactie... Er zijn nl. zoveel middeltjes tegen haaruitval dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb een manier om aan avodart te komen maar wil graag weten wat je mij kan adviezeren. Moet ik bv. ook andere middeltjes net als jou erbij gaan gebruiken?? Alvast bedankt voor je service echt geweldig!!!
Ik kan natuurlijk onmogelijk voor jou bepalen wat jij moet gaan nemen en wat niet Dat hangt af van wat je zelf wilt bereiken, van hoe ver kaalheid bij jou al is, van je leeftijd, van je angst voor bijwerkingen etc. etc. Iedereen moet zelf zijn eigen regimen bepalen, jij bent de enige die daarover kan beslissen. Verzamel dus zelf je info, bijv. dmv het haarwoordenboekje of door op het forum vragen te stellen. Het is inderdaad erg veel allemaal, maar that's the way it is. Je moet ook niet binnen 1 dag een beslissing willen nemen, neem daar rustig je tijd voor.

Ik begrijp dat je nu al fina slikt, dat is in ieder geval alvast een heel degelijk en goed middel. Waarom overweeg je een overstap naar duta? Werkt fina niet genoeg? Als je fina nog niet zo lang slikt en je hebt stabilisatie of zelfs hergroei bereikt, zou ik geen overstap overwegen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren