Los bericht bekijken
Oud 22 november 2016, 10:44   #35
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
Update dag 7

UPDATE DAG 7

Hallo beste mensen, hierbij weer een update:

Allereerst zijn de zwellingen helemaal weg, totaal geen last meer van, ik doel hiermee op een opgezet hoofd of oogleden, paar dagen terug kon ik bij 1 oog maar 50% zien ofzo.

Het transplantatiegebied heb ik eigenlijk ook helemaal geen last van, behalve de korstvorming, maar het doet geen pijn, jeukt ook niet dus is helemaal prima.

Het donorgebied is wel een ietwat ander verhaal; Ik heb er toch wat gemakkelijk over gedacht van tevoren denk ik haha, ik las vaak van "valt wel mee" "je moet er even doorheen" "is even vervelend".

Ik heb toch 2/3 nachten echt niet zonder die dioclofenac kunnen doen, deed toch behoorlijk zeer zonder pijnstillers, drukkend/brandend en irriterend gevoel. Op het moment van typen heb ik helemaal geen pijn nu gelukkig, dus wellicht gaat dat vanaf nu ook minder worden, ik laat het in de volgende update weten.

De haarlijn is nu echt goed zichtbaar en de korstjes zijn weg voor 50% procent ofzo, ik heb het wat mensen laten zien en die vonden het echt goed en mannelijk staan.

Ik heb ook wat fotos bijgevoegd.

Tot de volgende update, welke ik op dag 10 zal doen dus over 3 dagen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ht21.jpg‎ (28,7 KB, 582x gelezen)
Bestandstype: jpg ht22.jpg‎ (33,2 KB, 514x gelezen)
Bestandstype: jpg ht23.jpg‎ (13,5 KB, 432x gelezen)
Bestandstype: jpg ht24.jpg‎ (35,2 KB, 515x gelezen)
Bestandstype: jpg ht25.jpg‎ (14,9 KB, 375x gelezen)

Laatst gewijzigd door chelie; 22 november 2016 om 10:55
chelie is offline   Met citaat reageren