Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2018, 12:57   #63
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Helmiegirl, dat is ook toevallig!
Ik heb van de vervangend huisarts, welke aangaf dat deze jeuk en wellicht de uitval bij mij weleens een allergische reactie kon zijn, ook cetrizine gekregen!
Ik moet zeggen, dat werkt echt wel goed. En het is ook zo verkrijgbaar, dat is wel fijn. Daarbij is het niet alleen bij allergische reacties, maar verhelpt ook jeuk.

Ik heb vrijdag contact gehad met iemand van Mediceuticals zelf omdat de jeuk pittig was.
Zij gaf aan dat dit kan, zeker in het begin.
Zij raadde aan om het de eerste twee weken iedere dag te wassen...shock... om er goed aan te wennen.
Nadat ik had aangegeven dat ik dit niet durf ivm uitval en liever wilde opbouwen, begreep zij dit ook en dit is zeker mogelijk.
Vandaag weer moeten wassen, kwam uit bed met vet haar.
Vrijdagochtend gewassen, gisteren zag het er goed uit en was het nog niet zo heel vet. Terwijl het de afgelopen weken steeds na een paar uur na wassen alweer vet was.
Wel had ik gisteravond en vanmorgen zeker, meer schilfers. Meer dan de afgelopen periode. Waarschijnlijk door die enorme jeuk. Weet niet of dit met mediceuticals te maken heeft of omdat ik geen ketoconazol meer gebruik. Ik heb overigens geen idee of dit bij elkaar gebruikt kan worden....

Vrijdag kan ik naar de dermatoloog. Daar ga ik sowieso voor goed onderzoek, vooral intern. Puur omdat ik ergens,door ervaring van twee jr geleden en veel lezen, wel al weet dat het chronisch telogeen effluvium is, in combinatie met erfelijke kaalheid.
Contactallergie wil ik zeker laten doen, ik ben in de loop der jaren al op veel getest en ik ben voor heel veel allergisch, maar een contactallergie is nog nooit getest.

Marianne, ik ben heel benieuwd naar die Cellagen spray! Wordt het niet heel warm op je hoofd? In overleg met Mediceuticals laat ik eerst mijn huid wennen aan de shampoo en conditioner, als dit goed gaat kan ik de Cellagen gaan gebruiken.
Gebruik jij het over je gehele hoofd?
Ze hebben overigens ook shampoo's speciaal voor vrouwen met haaruitval he? Als ik de talgproductie en het vette haar onder controle heb, gaan we daar op over. Tenminste, dat is de bedoeling ;-)

Geniet je wel een beetje van de vakantie? Pik lekker veel zon, hier is het continu bewolkt... :-(
mexicang is offline   Met citaat reageren