Los bericht bekijken
Oud 11 november 2010, 19:16   #41
meisje22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2010
Berichten: 20
29 januari 2010 typte ik mijn bericht en het is nu 11 november 2010

Ik heb zware maanden gehad hele zware, mijn rechter wenkbrauw was helemaal weg, het was geen gezicht.

Elke dag de kunstwenkbrauw opgeplakt maar mijn huid begon vreselijk te irriteren en te jeuken. De hele zomer heb ik dat ding op moeten hebben zelfs tijdens vakantie als ik ging zwemmen. Een duikje onder water was niet mogelijk die weken. En dan kun je inderdaad denken van ja vakantie, niemand kent je daar.. maar mijn idee was ook om mijn wenkbrauw niet op het strand op te plakken zodat het toch wat kon ademen. Maar al snel leerde mijn vriend en ik een leuke groep kennen, waar we vaak mee uitgingen. Dus dat was geen optie voor mij.
Ook hun hebben uiteindelijk gevraagd of mijn wenkbrauw nep was?Daar kon ik weer beginnen met mijn verhaal. Maar ik merk wel dat ik het steeds makkelijker kan vertellen!
Door de hitte kwam de lijm ervaak uit mijn vriend heeft me deze zomer wel 400 x aangetikt en me even een hint gegeven.

En toch heb ik mijn examen gehaald, en mijn stage afgerond. ik ben afgestudeerd met of zonder wenkbrauw.
Mijn vriend steunt me door dik en dun, en ik raad jullie aan om zoveel mogelijk te praten met iemand die je voor 100% vertrouwt, je hart luchten helpt echt heel erg.. En ik zeg niet dat je jan en alleman moet vertellen wat je hebt dat is niet nodig, want ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat je niet iedereen kan vertrouwen met je verhaal..

Nu heb ik de fake-wenkbrauw al ruim 2,5 mnd niet meer opgehad omdat de velletjes eraan hingen van t irriteren, het plekje kreeg op deze manier geen zuurstof en elke dag moest ik er lijm opsmeren. Dus ben ik 2 weken binnen gebleven en toen merkte ik dat er wat haartjes terug kwamen.
Mijn haartjes groeien nu langzaam terug en ze zijn al vrij donker. Ik teken ze nog wel bij en heb een vrij grote nerdie bril die er lekker overheen valt...

Maar nu beginnen de plekken achter mijn oren weer erg groot te worden... en er is er weer 1 bijgekomen onder bij mijn nek, de hele dag voelen en kijken in de spiegel bah. Ook bij mijn linkeroksel en ja daar beneden ook maar goed scheelt weer wat scheren zullen we maar zeggen :-/

Maar wat ben ik blij dat het nu beter gaat met mijn wenkbrauw.


En Hanna ik wil je nogmaals bedanken voor de site, (met de kunstwenkbrauwen) dat heeft me erg geholpen.

Ik wens iedereen echt heel veel sterkte, ik denk dat het zelf nooit zal en kan accepteren. Maar wie dit wel kunnen petje af.....

Groetjes

Laatst gewijzigd door meisje22; 11 november 2010 om 19:25
meisje22 is offline   Met citaat reageren