Los bericht bekijken
Oud 7 september 2019, 12:20   #57
marcevers1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Update

Hi!

Ik ben zelf momenteel al enige tijd aan het overwegen een HT te laten doen. Mijn haar is ergens wel goed te vergelijken met het haar van jou. Ik zag op het forum een schommeling in het resultaat, maar zie dat het eindresultaat er goed uitziet! Waar ik erg benieuwd naar ben zijn de volgende twee dingen:

- Is er iets wat je anders zou doen met alle kennis die je vanuit deze situatie hebt opgedaan?
- Wat heeft alles omtrent de HT jou nu ongeveer gekost? Dan weet ik namelijk hoeveel geld ik nog moet gaan sparen. Heb al een redelijk spaarpotje, maar ik weet graag wat me te wachten staat en geloof eerder iemand die het daadwerkelijk allemaal heeft meegemaakt, dan iemand die er geld aan verdiend.

Ook vraag ik me echt af wat al die BNN-ers bij Hairworld nou kwijt zijn geweest.. (waarschijnlijk een groot deel vergoed gekregen, omdat ze het natuurlijk promoten). Maar die resultaten zijn wel echt ziek.

Ik ben er namelijk wel voor om als ik het doe, het ook gelijk goed te doen, maar dan uiteraard wel zo efficiënt mogelijk. Drie keer je kop kaal scheren is wel echt een commitment!
marcevers1 is offline   Met citaat reageren