Los bericht bekijken
Oud 18 september 2019, 16:23   #2
Frank01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2013
Berichten: 13
De eerste week:
De eerste week was vervelender dan ik had gedacht. Niet qua pijn, want pijn heb ik totaal niet gevoeld. Ik had echter wel veel last van vocht: dit zakte langzaam van mijn voorhoofd naar beneden en bleef met name bij mijn ogen zitten. Dag 3 zaten mijn ogen ’s ochtends helemaal dicht! Met een cool pack kon ik dit vocht redelijk weg krijgen, maar na een paar uur kwam dit weer terug. Ik was blij dat ik mijn agenda voor deze week leeg had gepland en thuis kon werken, want ik zeg er echt niet uit
Het slapen ging boven verwachting: de eerste nacht was het vooral erg voorzichtig doen, maar ik heb heerlijk geslapen. Doordat mijn kruin niet is gedaan, kon ik mijn gebruikelijke slaaphouden aanhouden. Ik had een steriele doek meegekregen van ProHair en deze over mijn kussen gelegd, bij het wakker worden zat hier slechts een klein beetje bloed en vocht op. De eerste dagen is het vooral uitkijken om het donatiegebied niet aan te raken en rustig aan te doen.
Het donorgebied en het transplantatiegebied zien er, al zeg ik zelf, goed uit na 1 week. Zie bijgevoegde foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Picture 3.jpg‎ (81,6 KB, 272x gelezen)
Bestandstype: jpg Picture 4.jpg‎ (67,4 KB, 405x gelezen)

Laatst gewijzigd door Frank01; 18 september 2019 om 16:26
Frank01 is offline   Met citaat reageren