Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2003, 18:34   #5
Priya
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 121
ik vind het heel moeilijk om na te gaan of het met elkaar te maken heeft. Bij mij is die schildklier vervelend gaan doen vanaf dat ik 9 was. Wanneer mijn haar slecht is geworden is heel moeilijk na te gaan. Tot mijn 12de kon het nog heel makkelijk erg lang worden. Ik heb een lange tijd kort haar gehad en toen ik het eindelijk weer liet groeien (was ik 16) wilde dat nauwelijks (werd niet langer dan 5-10 cm over m'n schouders). Mijn haar is in de loop der tijd veel beter geworden (het is nu zelfs tot m'n middel), al kan ik niet zonder aanvullingen, maar die kale plekken is van de laatste tijd. Exact dezelfde periode waarin ik medicijnen ben gaan slikken.
In mijn famillie komt het totaal niet voor. Het is trouwens ook een heel lastig probleem, het is namelijk niet zo erg dat je het extreem erg ziet (ik verf de doorschijnende plek bij met oogschaduw ). Maar persoonlijk vind ik het heel erg, vooral omdat kort haar mij absoluut niet staat. En ik weet natuurlijk niet hoever het gaat doorzetten. trouwens vallen m'n wenkbrauwen ook uit, heel vreemd.
Priya is offline   Met citaat reageren