Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2017, 08:16   #19
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
@Morientes Ik gebruikte 2 jaar medicatie maar ben hier mee gestopt toen ik voor de 2de keer een HT zou ondergaan.

@Strider Ik heb zo een 2700 grafts voor de 2de keer gekregen. De allereerste keer bij Prohairclinic een 2400. Wat ik tot op heden merk is dat de vooruitgang bij Prohairclinic sneller was en de dichtheid ook een stuk beter

@Sanchez123 Na de 1st HT gebruikte ik minoxidil en keratine retard, het enigste wat helpt zijn finasteride pillen maar zoveel neven effecten dat ik dit nooit ga nemen. Ik wil mijn vruchtbaarheid niet beïnvloeden. Ik ken iemand die dit nam en daardoor geen kinderen kan krijgen, die zal zich het heel zen leven beklagen. Is nu al 3 jaar gestopt ermee en nog steeds geen zwangere vrouw

@Sanchez123 Ik ben niet 100% overtuigd van acell, het bevordert wel het herstel maar aan de groei en de haaruitval doet het 100% niets.

Tot op heden neem ik dus geen medicatie meer omdat ik hier geen nut in zie. Biotine pillen en regelmatig minoxidil spray, maar dat is het dan.

Ik zal nog een update doen voor ik op vakantie vertrek. Binnen dit en 2 weken geef ik even een update.
prekii is offline   Met citaat reageren