Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2018, 15:11   #25
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Beste mensen,

Nu we ondertussen een jaartje verder staan heb ik duidelijke foto's van voor en na. Helaas ben ik een van de patienten waarvan de haaruitval zeer agressief en erfelijk is.
Zoals je kan zien als ik de haren achteruit kam heb ik nog wat extra haren nodig om de kruin volledig te dekken. Nu ik ondertussen al 2x een HT heb ondergaan weet ik wat me te wachten staat en hoe ik hier op op moet reageren. Zoals je kan zien op de foto's was het gebied zeer groot om in 1 keer te dekken. Na overleg met Hidde en Esteworld gaan we nu de kruin aanpakken zodat ik hier volledig uitkom als gelukkige persoon.

Wat Acell betreft, vele van jullie zijn er nog niet volledig over uit of het een duidelijk effect geeft (net zoals ik) maar wat het zeker doet is de structuur van je haar recupereren zodat het terug sterk en glanzend wordt.
Ik ben nu zelf ook anders gaan eten en neem hier ook dagelijks biotine pillen. Wat ik ook doe is het vermijden van vlees en alles waar slechte hormonen inzitten.

Nu jullie de resultaten zien van voor en na, ben ik er zeker van overtuigd dat Esteworld iedereen kan helpen met het terug krijgen van jullie zelfvertrouwen. Ik ben zeer tevreden van hoe ze me een jaar lang hebben opgevolgd.
Ook ben ik Hidde zeer dankbaar voor de steun die ik wel eventjes nodig had op de momenten wanneer ik het niet zag goed komen. Geduld geduld geduld.

Wat de volgende behandelingen betreffen. Ik ga in maart opnieuw naar Esteworld om de kruin aan te pakken. Hierbij zal ik ook maandelijkse foto's maken zodat jullie de hele revalidatie kunnen mee volgen.

Alvast bedankt voor de vele complimenten en de aangename gesprekken.

Tot snel!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumbnail_file1-1.jpg‎ (47,1 KB, 1076x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_file-18 (1).jpg‎ (59,8 KB, 1121x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_file-18.jpg‎ (62,9 KB, 1162x gelezen)
prekii is offline   Met citaat reageren