Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2018, 10:28   #24
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Thanks, Zelf ook heel blij mee. Deze foto's zijn trouwens zonder enige wax of iets erin.

@ DeJong. Misschien in de toekomst nog een tweede. Heb daar nu geen tijd voor en ook geen zin in. Eerst maar eens aankijken hoe het zich ontwikkelt. Daarnaast kan ik hier heel goed mee leven. Toch is het wel vreemd dat rechts duidelijk minder is dan links. Hoe denk je dat dit zo is? Iets met de richting van de implants?

@Nicolaasdk. Je ziet het enkel als het heel kort is (< .5cm). En buiten mij is het 1 maat opgevallen. Ik denk dat het komt dat ik vrij diken redelijk donker donor haar heb. Dan is het contrast met de witte huid en de witte litteken puntjes des te groter. Er zit nog genoeg voor een evt tweede.

Mocht ik een tweede keer gaan zou ik overigens Esteworld zeker weer overwegen! Het was allemaal prima geregeld en Hidde is een prima kerel die tegen mij zeer reeel overkomt. Wel zou ik voor een eventuele "herhaalafspraak" ook even contact willen hebben met de behandelend arts en zijn plan van aanpak te bespreken. Is dit eigenlijk mogelijk bij Esteworld?
Shazam is offline   Met citaat reageren