Discussie: Succesverhalen!
Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2008, 09:27   #312
Rogieros
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Berichten: 34
Ik ben als ik het goed heb in 2006 begonnen met proscar.....dat anderhalf jaar geleden automatisch veranderd door de apotheek naar finasteride.
Elke dag ca. een kwart pil.....ik denk dat ik het zo'n 7x per jaar een dag vergeet.

Kan zeggen dat ik 2 jaar geleden kleine doorgroeiende haartjes voelde tussen bestaande haren in, dus niet op mijn bestaande inhammen.
Ik heb eigenlijk nooit mijn inhammen gemeten, dus weet ook niet echt precies of het nog erg is veranderd, (in mijn optiek niet heel veel veranderd, wel misschien klein stukje groter).

Nu heb ik echt ineens de afgelopen maand, 1,5 maand enorme haaruitval. elke dag weer. ik kan niet precies achterhalen van welk gedeelte ze komen, als ik in mijn capuchon kijk denk ik van mijn kruin.

Wat ik eigenlijk gebruik als meetlat, is mijn broer, hij is 3 jaar ouder dan mij en ik kijk eigenlijk naar zijn snelheid van kaal worden, hij doet er niks aan, alhoewel hij wel af en toe stress heeft met werk.
Maar als ik het globlaal bekijk wordt hij veel sneller kaal, alhoewel het bij hem natuurlijk wel een heel ander proces kan zijn. Maar goed ik blijf optimistisch.
Rogieros is offline   Met citaat reageren