Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2015, 13:13   #154
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Capelle Haarwerken

Verdorie! Ik had twee siliconen strips gekocht van 3x 10 cm om in mijn haarwerk te maken, zodat ik daar tape tegenaan kan plakken.
Euro 5,75 verzendkosten moeten betalen en per strip Euro 9,75. Bij elkaar was ik Euro 24,75 kwijt.

Krijg keurig netjes een mail terug na mijn vraag of het descreet verzonden mag worden.

Krijg ik een klein envelopje met een postzegel, nr 1 erop. En zit er maar 1 strip in die ook nog niet netjes geknipt is. Gemeten en absoluut geen 3 cm bij 10 cm. Iets van 2 cm bij 7 cm is het in werkelijkheid en nog scheef geknipt ook.

En er zit dus maar 1 stripje in.
Ik terugmailen dat ik 24,75 betaald heb. Ik hoor nu dus helemaal niets meer van hen.
Bovendien vond ik het ook niet correct dat ik voor een mini envelop met een postzegel ook nog een keer 5,75 aan verzenden en verpakkingskosten moest betalen.

Die hebben hier dus aan verdiend.

En dan ook nog eens niets meer terughoren. Ik kon helaas niet anders dan via Ideal betalen, dus ik heb bewust wel een risico genomen.

Maar toch baal ik hier van! Het gaat mij om het principe.
Verdorie!

Dus heb ik een haarwerk nodig. Dan ga ik niet naar dat bedrijf. Als ze op dit soort dingen al zulke trucjes uithalen dan eh.. nee laat maar..
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren